Auto-abonnement - Vragen en Antwoorden

Bij Oscar doen we er alles aan om onze klanten blij en tevreden te maken. We horen graag van je als je vragen hebt over onze autoverhuurdiensten of problemen met je boeking. Je bent altijd welkom om contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon of chat. We doen ons best om je te helpen!

Voordat je onze klantenservice belt, kun je hieronder de meest gestelde vragen bekijken. Ze kunnen je misschien helpen.

Hoeveel kilometers zijn inbegrepen in een auto-abonnement?

Wanneer je een auto-abonnement boekt, krijg je 1500 kilometer inbegrepen in de gegeven prijs. Daarnaast kun je extra kilometers kopen afhankelijk van je gebruik.

Wat is inbegrepen in een auto-abonnement?

Met een auto-abonnement heb je 1500 kilometer inbegrepen per maand. Het auto-abonnement bevat ook een internationale verzekering, zodat je buiten Nederland kunt rijden tijdens de huurperiode. Daarnaast kun je tot 3 extra bestuurders toevoegen aan het auto-abonnement zonder extra kosten.

Kan ik van auto wisselen tijdens mijn auto-abonnement?

Ja, als een andere auto beschikbaar is bij hetzelfde filiaal waar het auto-abonnement is afgesloten, is het mogelijk om van auto te wisselen. Neem gewoon contact op met de klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Wat is de looptijd voor een auto-abonnement?

Onze abonnementen zijn ontworpen om zowel korte als lange termijnopties te bieden. Kies tussen 3, 6 of 12 maanden looptijd, altijd met de optie om te verlengen.

Kan de auto bij mij thuis worden afgeleverd?

Nee, de auto moet worden opgehaald bij de verhuurlocatie.

Kan ik een andere kleur voor de auto kiezen?

Helaas is het niet mogelijk om een andere kleur te kiezen. De auto die je voor het auto-abonnement boekt, is de auto die je krijgt.

Kan ik tijdens mijn abonnement een ander voertuig kiezen?

Je kunt een abonnementsperiode van 3, 6 of 12 maanden kiezen. Wanneer je de gehele abonnementsperiode hebt afgerond, kun je een ander voertuig kiezen en een nieuwe abonnementsperiode starten.

Kan ik het betalingsinterval voor het abonnement wijzigen?

Op dit moment is dit helaas niet mogelijk, maar we werken eraan om dit in de toekomst aan te kunnen passen. We raden aan om het abonnement te starten op een moment waarop je zeker weet dat je kunt betalen, zodat deze datum meteen wordt vastgelegd.

Hulp nodig? Neem contact met ons op.

Onze klantenservice helpt u graag.

contact-icons

Bericht ons

Op werkdagen reageren wij binnen 2-4 uur
en tussen de 12-16 uur in het weekend.

[email protected]
contact-icons-phone

Bel ons

+31 85 048 1960
contact-icons-message

Live Chat

Auto abonnement

Neem een abonnement op een auto voor reizen van meer dan 3 maanden, prijzen beginnen vanaf slechts € 450,00 per maand! De perfecte auto voor uw route.

Ga naar Auto-abonnement